sitter i viccys säng

hej mina vänner. sover ni? drog till klocket vid kvart över 7, eller nae jag stod vid min hållplats och väntade på spårvagnen då. tror ni den kom? nae.. det var något fel så där stod jag i 50 hela minuter innan den kom. pratade med viccy i telefonen och var helt galen HAHA. började frysa mer och mer ville bara hem men till slut kom den som sagt. fan skicka in bussar och ta omvägar om det inte går att köra via spårvagnsspåret....


när jag kom till viccy spelade dem chicago och sen körde vi yatzy (som jag lärde mig idag hahaha) sen har vi bara kollat på big brother och snackat skit. nu sitter viccy och spelar på min mobil som den nörd hon är. imorgon ska vi iväg vid 2 tiden, huhu vill inte !! hörs imorgon, natti. :)


det stör mig att du låtsas tycka något du inte gör och det stör mig att du visar ditt riktiga jag inför mig (senast för en vecka sen) men vågar inte svälja stoltheten inför resten av sveriges befolkning. grow up please..

Kommentarer
Sabine

det var vårruset ikväll i stan, drf gick det inga spårvagnar säkert.. dom hade stängt av alla vägar. man kom varken ut eller in. :(



2011-05-17 @ 00:54:25


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!