Put the old behind you

Du vet vem jag är, men det behöver inte hela världen veta haha.

Iallafall. Jag blev tillsammans med min pojkvän i början av januari men i april gjorde vi slut och då hade han sex med en annan.. Dom träffades lite och han var bara elak mot mig. Jag slutade höra av mig och då hörde han av sig efter några veckor och sa att han saknade mig och att han tänkt på mig under tiden han var med henne. Jag trodde honom inte men jag träffade honom ändå, dock var jag kall och han var hur gullig som helst. Hursomhelst, vi är tillsammans igen och allt är jätte bra nu. Dock blir jag deppig då och då för jag brukar tänka på dom, när jag är där och vi ligger och myser tänker jag "hon låg ju här.. fyfan". Tror du det kommer gå över ens? Jag är rädd att han är otrogen så fort vi är utan varandra... Och juste. Enligt honom försöker just den tjejen förstöra för oss just nu.

<3



SVAR: tjenare mitt lilla frö!
Jag förstår exakt hur du känner. men om du nu har gett honom en andra chans måste både du och han lägga de förflutna bakom er? jag menar när ni båda har påbörjat något nytt igen, kan ni inte grubbla över det som varit för det kommer bara förstöra för er. Ni måste förlåta varandra ifrån grunden och sedan inte tänka eller prata om det mer.

Jag förstår att det är jobbigt gumman men det hjälper inte att du tänker så, han är med dig NU och han är med dig av en eller flera anledningar. Han kanske var med den tjejen som tröst (ingen ursäkt egentligen) men du får tänka så, för det var möjligtvis så också. killar är sjuka och även att de har EN och samma tjej i sina tankar 24/7, så går de endå med andra tjejer BARA FÖR ATT. antagligen för att inte känna sig ensamma och visa sig "stora" i andras ögon (jag behöver inte henne, kan få vem jag vill i vilket fall..)

men som sagt, om du nu vill vara med honom så måste du glömma det som varit och satsa på framtiden. ingen kan ändra på det som varit, man kan bara göra det bättre! och de här med att du inte litar på honom, du måste bygga upp det, utan tillit inget förhållande - så är det bara. du klarar det tjejen! bara ni kämpar lika mycket. och SKIT i tjejen. det är dig han älskar, och så länge du och han vet om det är det skit samma vad andra tror :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!