Never tell your problems to anyone..

because 20% don't care and the other 80% are glad you have them.
så sant som det är sagt! jag har några få som jag kan prata om allt med, och det är jag superglad över. just nu har jag faktiskt inte några speciella problem som jag lägger energi på. förutom ångesten för skolan. har så mycket annat (roligt och nödvändigt) att tänka på att jag inte har tid att spilla för känslomässiga grejer. det är mycket skönare att lägga energin på roliga grejer. detta har en stor del med min framtid att göra. snart ska jag stå på alldeles egna ben, och det känns faktiskt underbart.. men jag ska inte ljuga, lite skrämmande är det. :)

jaja,
jag har sovit som en stock, men ska faktiskt krypa ner jämter mamsen som har somnat i min säng, och glo på tv. är lite sömnig om jag ska vara ärlig, något fel måste det vara på mig haha. hoppas på att däcka i några timmar och vakna skapligt. hörs imorgon igen mina änglar. festa lugnt & sleep tight. PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!