MIN DAG

Dagen har bestått av spring, spring och spring. handlade med mamma, sen drog jag på ett möte med brorsan som gick hur bra som helst. vi mötte sedan upp syrran, sen sa jag och hon hejdå till brorsan som skulle hem till katti. jag och syrran promenerade runt på stan. fick bl.a med mig 2 st jumpsuits, lite annat smått och gott. köpte en fin present till lilla Damian också. hoppas dem blir glada! :D ville dö när jag gick runt på barnavdelningen, gud så gulliga kläder de har... :)

efter ett tag tog mina pengar slut och då blev jag sadface, så vi fick promenera hem till mig och hämta mer, sedan ner på stan igen då jag fann min långklänning ♥ sen käkade vi istanbul kebab MUMS! och efter det traskade vi hem till levent, för suzan hade bakat kärleksmums och jag ville ta med mig hem - men när vi kom dit glödme vi bort mina kärleksmums och ringde istället brorsan för att träffa han en snabbis. så jag har inga kärleksmums nu, typiskt att man ska glömma :(

efter en sväng hos brorsan promenerade vi hem till mig med tugay. jag och syrran var så gott som döda, skojar inte. vi har fan gått runt hela norrköping känns det som hahaha.

när vi kom hem satt vi och snacka skit med mamsen och sen spelade vi kort. utklassade henne på chicago hähäh!
hon drog för sisådär 20 min sen och alldeles strax ska jag hoppa i säng framför big brother. är DÖD så jag kommer sova som den prinsessan jag är :)



orkade verkligen inte stå i provrummet. d-ö-d



min älskade bror och min älskade syster.



detta inlägget har tagit typ 20 min att göra då min pappa ringde och avbröt alltihop. men det är det värt. älskar honom !!

shit. bb börjar om 2 min. BYE!



Kommentarer
Anonym

Vill inte du ha pojkvän?



2011-05-22 @ 13:00:12


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!