Matematik

Hello sweeties!
jag har käkat och faktiskt pluggat matte. jag och mamsen dog av skratt för att vi inte kunde ett tal som i själva verket var enklare än alla andra uppgifter. vi ringde upp babishko som är proffs på matte, förklarade och då förstod vi. ni fattar inte hur mycket vi skrattade..

skönt att jag pluggat lite i alla fall, känner mig stolt såhär i efterhand hahaha. nu ska jag chilla lite framför burken & sedan ta mig ett långt varmt bad. raka mig så att jag är len som en babyrumpa och sen sova gott. eller njae, sova gott kommer jag nog inte göra än på några timmar med tanke på att jag har tagit en såkallad powernap idag.. men men, ingen skola imorgon så det kvittar.

förresten har ni märkt att jag har humörsvängningar? kan det vara så att jag kommer joina the red crew next week? jag menar i förra inlägget var jag emo, och nu är jag nooormal igen. lite mensvärk har jag faktiskt huhu ..

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!