MÅNDAG!

HUH! nu verkar blogg.se funka som det ska igen. jag skrev ju en hel del inlägg igår men de kom inte upp, men idag såg jag att alla var uppe :) hatar när blogg.se strular..

hej på er förresten! kom hem ifrån solariet för en stund sen. tog lite cambilder på den nakna sanningen och självklart medföljde mina "selma miner". dock syns inte min färg jag fått, på bilderna, jävla kamera. jallafall.. jag vaknade och tog vagnen till skolan med viccy som vanligt. vi körde en timmas pass matte - rast - mentorstid - matte igen. vi körde på en muntlig grej om sannolikhet blablabla, som varade i sisådär 10 min så nu kan vi stryka tre "kapitel" om det på pappret SKÖNT!

efter skolan kickade vi ju som sagt till stan för en solning och helvete vad vi stekte HAHA. otroligt varmt, men skönt ! har inte käkat något idag bara druckit power king så nu kurrar magen som fan. ska ta mig en kopp kaffe :)



YALLA... toarulle toarulle toooarulle.. typ




Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!