MÅNDAG

Hej snyggingar! vad har ni för er? jag kom hem ifrån skolan för sisådär 40 min sen. värmde kyckling & ris på dirren och nu har jag precis druckit en kopp kaffe. ska stupa ner i sängen i någon timme eller två, sedan ta mig en dush och sticka till klocket. övernattar hos vickan ikväll igen :)

skolan gick superbra, gjorde ett prov som blev godkänt (yeeeeeeeeeees) och sedan pluggade jag färdigt massor andra kapitel så redan på torsdag kör vi nästa prov och förhoppningsvis ett till godkänt. det går bra nu kompis det går bra nu.

inatt pratade jag i telefon med chevy, en bloggläsare. ja faktiskt en bloggläsare.. hon var riktigt underbar och det var grymt att snacka med henne. vi pratade om killproblem (skrattade en hel del och kastade så mycket skit på dem) och sedan allt mellan himmel och jord. uppsala - norrköping - svartsjuka - valborg - bråk - fjortisar - horor, ja allt! :)

förresten såg ni bilderna på tony som jag la ut igår? HAHAHA gud vad jag och viccy skrattade..
nae, nu ska jag SOVA.. peace!

Kommentarer
chevy,

du är en stark tjej, :) stå på dig och ta inte skit ifrån nån



2011-05-16 @ 16:01:32


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!