LÖRDAG

alltså ena dagen är min blogg bombad med kommentarer och andra dagen har jag inte fått en enda :( haha ni sårar mig. det är fett kul att logga in och se kommentarer, jag blir sjukt glad faktiskt. konstigt egentligen ?! orka bli glad för några kommentarer liksom? haha jag är mobbad.

GOD MORGON förresten. har ni sovit gott? jag gick ju och la mig igår som jag skrev, somnade till, men vaknade igen - vred och vände på mig även att jag faktiskt var trött. har drömt jätte konstiga drömmar inatt också. kan inte riktigt förklara dom, en del är bara helt sinnessjuka och andra är läskiga. jaja, jag vaknade i alla fall 11.18 så jag har sovit ut grooooooovt. har sovit för hela veckan typ. haha.

sitter här med en kopp kaffe och väntar på att syrran ska ringa! vi hörs lite senare.

Kommentarer
K A J J A

allt bra ? xD



Blogg: http://knaskajja.blogg.se/
2011-05-28 @ 14:31:19


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!