Let's drop the bomb....

Jag har inte velat berätta något, då det inte varit säkert förns nu, i veckan. Fick ett samtal som gjorde mig otroligt glad. Ett samtal som sa att jag får eget i början på juni. Soon i have my own little place, so fuckin' nice :) jag längtar verkligen efter att få vara ensam, ha mina egna nycklar till mitt EGNA ställe där INGEN stör mig. jag längtar efter att få diska, städa, tvätta, laga mat, handla grejor. det ska bli grymt & i can't wait.

efter regn kommer solsken, right?! :D
nu ska jag hoppa i säng. PUSS OCH KRAM.

Update: hittade en ny bloggdesign, och eftersom att jag var trött på den gamla så kör vi på den här fräsha ett tag framöver :)



Kommentarer
amanda b

va roligt selmaaa nu kan vi grilla riktig halal kött på din balkong :)



2011-05-21 @ 23:12:12
Sabine

Kul för dig!:) Tänkte fråga bara hur länge du har kollat runt på lägenheter och genom vilket hyresbolag. Ska själv flytta men så svårt me ettor och tvåor.



2011-05-22 @ 13:38:14


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!