Kommer det göra ont?

Hej på er! jag har faktiskt bara suttit inne idag haha. inte gjort ett skit. städningen blev aldrig av. och träffa vännen blev inte heller av. får se om han hör av sig lite senare, brukar vara så haha.. tänkte svara på en fråga jag fick.



FRÅGA: Jag är 16 år och är fortfarande oskuld, vad kan hända första gången när man har samlag? Alltså jag menar, kommer jag att blöda första gången eller så där. Kan någon se om man är oskuld? Gör det ont första gången.. Är väldigt tacksam om du svarar, för jag har aldrig vågat fråga någon annan.. Och du har desutom jätte bra blogg & är super duper vacker! <3


SVAR: tjenare pinglan!
Man kan aldrig se om en kvinna är oskuld, det är bara en myt. Det är också en myt att du MÅSTE blöda första gången du har sex. Om du ser till att känna dig bekväm, slappnar av, och förlorar din oskuld med någon du verkligen älskar och är trygg med så är jag nästan säker på att det inte kommer blöda. Och jag är nästan säker på att du inte kommer få ont då heller. Jag ska inte säga att jag är 100 % säker, för alla är olika, alla har olika kroppar. MEN det brukar vara så. Har många vänner som inte blödit och även de som blödit lite osv.. De som får ont spänner sig oftast, så se till att slappna av bara och be honom ta det lugnt och vara försiktig. Jag varken blödde eller fick ont! och det berodde på att jag var kär, trygg, redo, bekväm, slappnade av och att han var försiktig. Tvinga inte fram det, förlora din oskuld när du känner dig redo för det! Tack så jätte mycket för dina söta ord, de går rakt in i hjärtat. puss på dig, oroa dig inte! ♥

Ni som läser detta får gärna kommentera er erfarenhet om detta. Förstår om ni vill vara anonyma, så kör bara! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!