Klocket next!

Nu har jag dushat. smeeells freesh. pratade precis med vickan i telefonen. idioten skrev vänta skriver snart till mig på sms för ca en timme sen, och då skrev jag vad sysslar du med, nu. så hon ringde upp och ba: vadå va fan sysslar du med? jag bara aa? du bad mig vänta förut? hon ba: haha vaaa.. jag har sovit, måste ha gjort det i sömnen.. drömde om dig och din mamma ni hade 4 katter och en var missbildad. HAHAHA skada.. älskar henne!! ♥

nej nu ska jag bara klä på mig och sen kicka till klocket. sleepover jaarå :) hörs imorgon eller ikväll mina vänner. puss på er.

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SKÖÖÖNT att snön är borta!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥

 

Annonser från BloggPartner

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!