ITS MY TIME TO SHINE!

'


Kommentarer
anonym

Tja har läst din blogg nu ett tag och ser att du kommer med bra råd till kärleksproblem så hoppas du kan besvara min fråga. är en tjej på 16 år som har vart tillsammans med min kille nu i 6 månader han är 18 årig syrian och har haft andra tjejer förr det här är mitt första långa förhållande och är oskuld men det är inte han, han är på mig hela tiden att han vill ta förhållandet ett steg längre men är så osäker. jag är ju inte erfaren till skillnad mot han när det gäller ställningar tänkt om man gör fel eller är dålig. vi var hos han förra vecka och bara skulle se på film då hittade jag ett kondom paket som var öppnat så tror han gjort något han sa att det var hans bror men jag vet att han är bort rest sen länge. men jag vågade inte säga något mer efter för han blir lätt arg tänk om han varit otrogen för att jag inte vågar har du något tips på hur jag kan göra eller om jag ska fråga honom om något hänt. är så rädd för att förlora honom snälla skulle verkligen behöva hjälp vet inte vad jag ska göra // Karlstad tjej



2011-05-24 @ 14:54:53


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!