I MISS YOU GIRL!

jag pratade precis med min svarting i telefon, och vi kom att prata om en grej som hände sist hon var här haha vi skulle ta vagnen, jag skulle hem och hon skulle vidare till marielund och vi missade spårvagnen. plus att det var kväll, ni skulle se hennes min, och hur mycket hon skrek. har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. jag sa andas, det kommer en till. NEEEJ JAG VILL DIT NUUUU! :(

haha stackars min pingla. men till slut fick hon som hon ville i alla fall. längtar efter min prinsessa. hoppas hon kommer hit snart igen :) var bara tvungen att berätta, det var mycket roligare i verkligheten hahaha!

bjuder på en bild på min vackra svarting & hennes systers gudomliga son!


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!