I like.. (killar)

Tatueringar!
det är så otroligt sexigt och på senare år har jag fastnat mer och mer för det.



Converse!

Vad kan jag säga? det är riktigt snyggt på killar & TJEJER.... (när jag ser en snygg kille, kollar jag sedan på skorna & har han converse är det ett STORT + faktiskt HAHA)

Solarium!
Det behöver inte vara solarium, de kan sola ute (så att ni inte missuppfattar mig att jag tänder på killar som ligger i ett solarium -.-) men jag älskar bruna kroppar, och människors ansikte blir så mycket fräshare när de får lite färg.




Piké tröjor!
BAM! så snyggt på en kille i lite "biffigare form" ooh, älskar det.


SNAGGAD!
BRUNA ÖGON!

det är nog det finaste jag vet på en kille.. snaggat hår & bruna ögon. asså gud så snyggt, så sexigt såååå TIGHT!


"Biffig kroppsbyggnad"

Jag behöver inte alla dessa muskler, jag behöver inte magmuskler blablabla. men jag vill ha en stor kroppsbyggnad. Man vill ju känna att det är en MAN..  bilden till vänster.. då tackar jag hellre JA till höger. tight tight.. :)


Kommentarer
mell

Vem är killen på femte bilden?! Skicka "svar" i mejl till mig eller skriv bara som en kommentar på min blogg :) TACK! puss



Blogg: http://bananazzzz.blogg.se/
2011-11-17 @ 19:57:12


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!