Home!

Hej på er! nu är jag hemma. har inte sovit hemma på 3 dagar. stoppade precis i mig lite köttfärssås & spaghetti, och innan det var jag och sola med viccy. idag har vi väl inte gjort så mycket bara tagit det lugnt hemma hos henne.

fick ett grymt telefonsamtal med bra besked idag, så jag är överlycklig. ingenting i världen kan nog få mig på botten just nu. fuck alla, nu är det min tur att vara glad! :D jag kommer att berätta om det när det är dags villket är gangska snart.

jag vill träffa Kimpan & Damian nuu nu nu ♥ de har fortfarande inte hört av sig vilket jag förstår. men kan inte sluta tänka på dem. undra hur dom mår. lille Damian är så fin. ska sno bilden ifrån kimpans mamis fb sen och visa er honom.

nu ska jag springa ut till köket och göra lite kaffe. hörs om en stund!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!