HEJ PÅ ER !

hej mina små hjärtan! har haft en toppendag men vill inte skriva ut för mycket, låter h*n avgöra själv om jag får berätta hähä. har i alla fall fått reda på att jag ska gifta mig och det låter ju toppen eller hur?! :D

dagen har varit underbar, härliga människor, SUPER-mat. riktigt trevligt helt enkelt. kom hem för en halv timme sen och kan medge att jag är hur trött som helst. imorgon ska jag träffa min blivande kontaktperson kl 3, ska bli skoj!

mamma har redan somnat, så syrran ringde mig och bad mig skriva ett meddelande till mamsen om att hon skulle ringa och väcka Suzan imorgon kl 9 för att de ska hjälpa D & K med flytten. :) som att ni bryr er.. HAHA

nu ska jag göra en kopp kaffe, softa lite framför den här burken & sen tvätta bort sminket och hoppa i säng. kanske skriver några inlägg till PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!