Heartless.

hej Selma! jag undrar om du kan hjälpa mej me en grej? De va såhär att för ett tag sen snacka ja me en kille som ja blev kär i.han hade haft tjej hela tiden de hade jag inte vetat. fick veta de efter han tog bort mig på fb o skrev massa dumma saker till mig.Efter ett tag tar vi kontakt igen,han e singel nu. han bad om ursäkt de fick mig att vilja ge det en andra chans. Men på något sätt de första 2 dagarna började han alltid skriva. o nu skiter han i mig helt?. vi kanske ska träffas i helgen men hur ska ja träffa han när han knappast skriver till mig?? håller jag på o öppna den gamla "historian" av allt? vet inte vad ja ska göra.. ja älskar han mkt.. men han bara leker me mina känslor.. ja vet hur detta kommer sluta igen, säkert han kommer leka me mej igen o sen ba lämna mej igen! ba sådär när ja har blivit utskämd tillräckligt..alla vet vår histora.. ja blev lurad.. va ska ja göra? eller säga till honom? tacksam för svar <3..


Tjena sockertopp!
han har haft tjej bakom din rygg? han är kall och slutar skriva till dig? släng honom! OM INTE: låt han höra av sig, "toffla" inte. skriv inte ett enda sms, vänta på att han hör av sig till dig. och visa inte att du blir superglad, för då vet han att han kan utnyttja det. var bara normal, svara lite kortfattat och se om han reagerar på det. men å andra sidan, om du nästan är säker på att det kommer sluta som första gången, så borde du lämna honom. men om du känner att han kan ändra på sig, vara snäll mot dig och behandla dig med respekt - då ska du göra som det sistnämnda: låta han höra av sig! senare om du vill prata med han om detta så borde du gå rak på sak, fråga vad det är han egentligen vill, fråga hur han kan vara så hjärtlös och om han inte har något vettigt att säga är det bara att säga GOOOOOOOOOD BYE!

hör av dig igen om du vill puss!!

Kommentarer
Anonym

Du vet vem jag är, men det behöver inte hela världen veta haha.



Iallafall. Jag blev tillsammans med min pojkvän i början av januari men i april gjorde vi slut och då hade han sex med en annan.. Dom träffades lite och han var bara elak mot mig. Jag slutade höra av mig och då hörde han av sig efter några veckor och sa att han saknade mig och att han tänkt på mig under tiden han var med henne. Jag trodde honom inte men jag träffade honom ändå, dock var jag kall och han var hur gullig som helst. Hursomhelst, vi är tillsammans igen och allt är jätte bra nu. Dock blir jag deppig då och då för jag brukar tänka på dom, när jag är där och vi ligger och myser tänker jag "hon låg ju här.. fyfan". Tror du det kommer gå över ens? Jag är rädd att han är otrogen så fort vi är utan varandra... Och juste. Enligt honom försöker just den tjejen förstöra för oss just nu.



<3



2011-05-29 @ 15:59:36


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!