♥ GRATTIS MAMMA, PÅ MORS DAG ♥

god morgon sweeties!
jag vaknade för en timme sen, fattar inte hur jag kan sova så länge när jag somnade strax efter 12 igår kväll. nu sitter jag här som vanligt med min kaffe och softar med livet. har redan hunnit prata lite med svartingen i telefonen. hon har inte skola förns på torsdag, så jag vill så jävla gärna att hon kommer hit i några dagar. men det blir så dyrt att åka tåg varje vecka.... bajs skit. :(

idag har jag ingen aning om vad som händer, får ta dagen som den kommer. imorgon är det i alla fall skola som gäller.

grattis på morsdag, älskar dig av hela mitt hjärta!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!