GRAB SOMBODY SEXY TELL 'EM HEY!

Kom precis ut ur dushen. brukar alltid dusha i 40-60 min. FETT SKÖNT! fattar mig inte på människor som tar en snabbdush på 5-10 min, det händer mig bara när jag har bråttom, typ 1 gång i året.

idag ska jag faktiskt bänka mig framför bb, såg att det hände lite roliga grejor på bb sidan. en sak av dom var att "nicky-sthlm's" mamma kommer in naken i huset och deltagarna måste stå frysta och inte röra sig. sen stod det också att saras syster kommer in i hyster och sara bli diskad för hon kunde inte hålla sig, och kramade om syrran.

snart kommer en love question upp, så håll utkik! PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!