Give it a shot!

Hej sötis, undrar om du kan hjälpa mig med en sak..jag och en kille har träffats i snart 1år vi båda är albaner och funkar bra ihop & har alltid roligt tillsammans, men under tiden så har jag börjat få känslor för han men jag vet inte hur jag ska berätta det för honom asså jag vet inte hur jag ska börja, men endå så vill jag inte förlora han.. tänk så känner han nt likadant? eller ska jag bara vänta och hoppas?


Hej du, albanska prinsessa!
Alltså jag kan gå rak på sak: Om ni nu har träffats i snart 1 år, trivs och har roligt ihop, borde du berätta! Ni smsar säkert mer och sötare än vad två vänner skulle göra eller har jag fel? Och jag menar en tjej och en kille som träffat varandra så pass länge, som trivs med varandra och tycker om att vara med varandra - klart han vet att du känner något för honom, och du vet innerst inne att han känner något för dig också. Om du verkligen inte vågar säga det face 2 face (vilket är bäst) så kan du alltid ta det över telefonen. Ring upp honom och säg att du trivs med han, att du älskar att vara i hans sällskap och att du tror att du börjat få känslor för honom. Vill du inte ringa så går det alltid över sms.. Han kanske har väntat på att du ska släppa bomben?! Nu vet jag inte varför du är rädd att du ska förlora honom, för han har väl ingen tjej utöver dig? eller?

Gå på magkänslan. Du får gärna skriva tillbaka och säga hur det gick. puss zemer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!