FUCK BIG BROTHER!

hur i helvete kunde chrille lämnade big brother medan peter kom till final? detta är uppgjort. det stämmer inte..

blev fett lack när jag såg att chrille åkte, och sen blev jag överlycklig när hon läste upp att peter skulle få lämna. men sedan när han kommer ut ur huset drar hon över en påse eller vad i helvete det var, över hans huvud och skickar han direkt till finalrummet där martin befann sig. helt jävla sinnessjukt.

fuck vad lack jag blev, fuck vad lack jag är och fuck fucking big brother.
någon av simon eller sara sitter löst och jag hoppas definitivt att sara åker i veckan, men det skulle inte förvåna mig om den bäste (simon som faktiskt SKA vinna enligt mig) får lämna. inte första gången bb fifflat med rösterna ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!