FC BARCELONA - REAL MADRID

Min huvudvärk släppte för sisådär 3 timmar sen men känner att den är tillbaka igen.. orkar inte :( .. viccy står i alla fall i dushen just nu, och på 3an är det fotboll. Barca - Real. Jag hänger inte med så mycket när det gäller fotboll så jag bryr mig inte om vem som vinner men jag vet vem som tjuter om Real åker.. haha stackars!

Håller ni på något speciellt lag? och vem tror ni tar hem segern ikväll?
om en timme börjar i alla fall BB och det är SÅÅ mycket bättre än fotboll hahaha. eller nääe, tror nog jag tar tillbaka de där.. bb är rätt dött nu när roddan king är borta..
vi hörs imorgon igen, puss och kram skumbanan :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!