EN LITEN GRABB LIGGER INUTI MIN VÄNS MAGE!

Pratade med kimpan över fb imorse då hon skulle på ultraljud en timme senare. Vid tolvtiden smsade jag henne och fråga hur det hade gått. Hon sa att allt gick bra och avslöjade att hon visste kön. Jag blev helt till mig: TEEELL MEEE!!!!!!!
Fick svaret:
"Det är en liten Damian som snart är hos oss :D"
Fattar ni hur lycklig jag blev av det smset? har hela tiden sagt att det är en liten grabb där inne som väntar på att få se världen. Jag hade så jävla rätt och jag längtar så sjukt mycket efter lilla Damian :)

Min favograbb är beräknad att komma om bara 11 dagar. ska försöka få ut kimpan på lite längre promenader så att det sätter igång snart :D:D



Kommentarer
Kimberly

Åh du är bara för underbar hjärtat mitt! Var tvungen att säga till dig först som jag sa innan.. Helt otroligt, 11 dagar. Och ja, promenader det måste vi börja ta tillsammans så att det kan sätta igång snart :D Är så tacksam över att ha dig vid min sida. Damian kommer vara så glad utav att ha en så fin människa i sitt liv, han med. Du är en fantastisk människa Selma. Finner inte ord.. Blev så glad utav att läsa det du skrivit ut! Jag älskar dig <3



Blogg: http://kimberlyl.blogg.se/
2011-05-13 @ 19:45:21


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!