Drömmarnas land är bäst!

Hej hjärtisar! nu är jag vaken och glad igen.
håller på och lagar mat eftersom att min mage skriker för fulla muggar. somnade fint förut.. alltså varför är det så skönt att sova efter skolan? eller på dagen överhuvudtaget? det är någon sorts befrielse, man glömmer allt och kickar till drömmarnas land. så härlig känsla och jag överdriver inte haha älskar att sova.

glömde helt och hållet bort klotterväggen idag, så jag ska försöka ta det i helgen någon dag om vädret tillåter :) ida händer väl inte så mycket, de flesta ska antagligen partyyy today såå take it easy. jag ska mysmysa. hade bäst så hörs vi puss och kram skumbanan. maten bränner säkert fast där ute HAHA..

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!