den som undviker alla risker missar också många chanser..

Hej Selma! har följt din blogg ett tag och den är superbra, du e en otroligt vacker kvinna!!

vet inte om du kan svara på det men du verkar ha ganska mycket erfarenhet så jag kan ge det ett försök :)


Jag min vn och en kille handlar detta om, det är så att jag har starka känslor för den här killen, men samtidigt har han känslor för min vän, men min vän tycker inte om honom... asso det är sjukt komplicerat men jag vet inte vad jag ska göra, ja vet inte ens om han vet att jag gillar honom men det känns jobbigt att alltid när vi tre umgås så är det henne han riktar sig mot, det är henne han messar dygnet runt osv. det känns ganska jobbigt och ja har ingen aning om hur ja ska glömma honom, ibland kan han visa intresse men ändå inte.. några råd på vad ja bör göra..?:/


SVAR: hej :) tack för dina fina ord!!
till att börja med kan jag säga att jag lider med dig.. det måste vara otroligt jobbigt att umgås med killen man tycker om samtidigt som han riktar sig mot en annan tjej.. det enda jag hade gjort är att gå rak på sak och förklara mina känslor för honom, och sen hoppas på att han blir intresserad och börjar träffa mig. OM inte måste du gå vidare. det går om man verkligen kämpar, och då kan du t.ex. inte umgås med din vän & honom men det förstår du säkert. radera allt som har med honom att göra. MEN som sagt innan du raderar allt, ta chansen & förklara för honom för annars kommer du ångra dig en vacker dag.. "varför tog jag inte risken.."

jag hoppas verkligen att det löser sig.. hade bra och må bäst. good luck! ♥


Kommentarer
s.

hej selma, din blogg är riktigt bra och ser hur du hjälper alla tjejer och tycker det är sjukt vackert av dig att hjälpa folk som du inte ens känner !



nu behöver ja hjälp, jag och min kille gjorde slut för ca 5 dagar sen sen dess har jag varit sjukt deppig jag kna inte koncetrera mig på skolan och jag är en tjej som älskar o dansa och på tränningen gick det skit det gick bara inte o ätter inte som ja brukar eller något sånt , vi gjorde slut för det inte funka så bra och vi bråkade offta han var killen i mitt liv och under de 10 månaderna har vi gjort slut 5-6 ggn och alla säger att jag borde glömma han men det går inte ddet är riktigt svårt ..

och jag försöker o försöker men till slut blir vi tillsammans igen, och vi är sånna som är tillsammans eller så är vi inte ens vänner fast vi säger att vi ska vara vänner, direkt när vi börjar snacka (som vänner) blir det överdrivit och vi brukar gå tillbacka till varandra.

har du några råd hur jag skulle kunna glömma han HELT och utan att vara så här deppig ..



2011-05-05 @ 12:08:24


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!