Dag 4 - vad är kärlek?

Enligt mig är kärlek så otroligt mycket, jag menar det är inte bara något band mellan två personer som är kära i varandra. Utan kärlek är något vackert till mycket olika grejor. Kärleken till sin familj, sina vänner, sitt husdjur, MAT och mycket annat. Det finns så mycket slags olik kärlek, som i slutändan är samma slags kärlek enligt mig.  Kärlek är när man blir glad av en sak, eller när det pirrar i magen när man träffar personen man tycker om. Kärlek är när man älskar någon ifrån botten av sitt hjärta och verkligen inte vill leva ett liv utan personen så som - familj, vänner, pojk/flickvän. Kärlek för mig är också att kunna offra allt för sina nära och kära. Jag kan lätt skjuta mig själv om jag får välja mellan mig eller någon familjemedlem. Jag skulle gjort det av kärlek.



Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!