Dag 3 - mina föräldrar

De träffades i 20-års åldern, då min pappa var sjöman HAHA. Vid båtarna i hamnen om jag inte minns fel, sooo romantic btw. De fick deras första barn som då fick heta Deniz, några år senare kom Suzan som skulle fått heta Robin (uää :S) om det blev en kille dårå. Sist och fucking minst är då jag, lilla Selma. Vet ni vad min pappa ville döpa mig till? Fatma.. Tack Gud för att min mamma krigade sig igenom det namnet.. Yallafall åren gick och de funkade inte så bra ihop. Jag är ärlig, det finns inte många svenskar och blattar som håller ihop livet ut.. De har för olika värderingar om ALLTING. (läs inte mellan raderna nu, jag skrev inte att INGEN svensk & utländsk går ihop för alltid, bara väldigt ovanligt att de funkar tillsammans hela vägen ut) De är dock vänner än idag vilket jag är glad över. Jag älskar mina föräldrar mer än allting på denna jord. Jag är tacksam över att min mor har tagit sig upp varje gång hon trillat och det är inte några få gånger vi pratar om.. Jag är tacksam att de båda två är starka än idag, trots alla motgångar. Ni betyder allt !! ALLT!!!!

jag älskar mina föräldrar och mina syskon mer än allt annat på denna planeten.


Kommentarer
Anonym

Vem av dina föräldrar liknar du mest? Har du ingen bild på dig och din mamma? :)



2011-05-13 @ 10:02:39
gabriella

vilken fiiiin bild :)!!



Blogg: http://gabriellaaag.blogg.se/
2011-05-15 @ 11:19:53


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!