dag 2 - min första kärlek

Oh God! vem vet inte om min första kärlek? Kära Kastriot är min första kärlek. Jag minns allting som om det vore igår. Kontakt i 7 månader, sedan tillsammans i ytterligare 7 månader. Vårat fina datum är 26/12-09.Vi var ett sånt lyckligt och olyckligt par att det inte finns ord. Men vi både behövde varandra lika mycket hela tiden. Och älskade varandra, det gjorde vi ifrån botten av våra hjärtan. Behöver nog inte säga mycket mer om min första kärlek, ni vet allting och om ni vill blicka tillbaka är det bara att gå till kategorier och sedan klicka på "My first love" Där hittar ni alla våra dagar tillsammans.


Kommentarer
Jassa

ni var så fina..



2011-05-13 @ 10:04:16


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!