DAG 1-20

Mitt fina inlägg under detta publicerades NU och inte för en timme sen då de skulle publiceras. jävla blogg.se...

har sett flera bloggar som har den här:


dag 1 - presentera mig själv
dag 2 - min första kärlek
dag 3 - mina föräldrar
dag 4 - vad är kärlek
dag 5 - i min handväska
dag 6 - ett ögonblick
dag 7 - i min handväska
dag 8 - ett ögonblick
dag 9 - det här får mig att må bra
dag 10 - mina rädslor
dag 11 - mina syskon
dag 12 - min bästa vän
dag 13 - det här får mig att gråta
dag 14 - det här saknar jag
dag 15 - mina drömmar
dag 16 - min första kyss
dag 17 - mitt favorit ämne
dag 18 - det här saknar jag
dag 19 - detta ångrar jag
dag 20 - det här upprör mig

Det ska egentligen vara till dag 30 (en månad) men jag tog bort vissa frågor för att jag tyckte de var onödiga, tråkiga. Nu i 20 dagar framöver kommer ni få en sån här every day. Tight, visst ?

Nu ska jag hoppa in i en dush, softa med livet. älskar att bada. det blir perfekt för om en timme börjar big brother, som för övrigt är riktigt tråkigt nu för tiden då nästan alla mina favvisar åkt. Roddan, Katta, Sonja u name it. nu är det bara tråkmånsar kvar förutom min älskade Gurkan & chrille så klart. Simon är också rätt skön ändå. Får ej glömma att Martin är den snyggaste svennen jag sett. tittar knappt på svenska pojkar vanligtvis. MEN.. han håller sig bara till de tråkiga personerna så som Peter och säkerhetstrosan Sara.

JAJA, kanske kommer ett inlägg lite senare. och imorgon börjar vi med att presentera mig PÅ NYTT. puss.
Går fortfarande inte att ladda upp bild..


Kommentarer
Anonym

hej !:) jag undrar vad som hände med fillifjonken ? ni var söta



2011-05-10 @ 22:51:50


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!