BB

kollade precis på bb, mini gurkan var ju fett tight HAHAHA. klockren liten snubbe faktiskt :) jag fattar inte riktigt var gurkan kommer ifrån? många har sagt att han kom ifrån turkiet (vilket jag också trodde med tanke på hans turkiska fotbollströjor osv)  men igår på radion sa han att han kom ifrån kosovo (?) idag pratade han dock turkiska med mini gurkan.. någon som vet var han verkligen kommer ifrån? hahaha..

jag börjar tycka att martin blir mer och mer snygg :| alltså detta är inte likt mig. han är svensk och har BLÅ ögon.. jag faller vanligtvis för bruna helt klart. men jävlar vad snygg han är.. huhu


Kärlek är när du träffar någon som du aldrig skulle kunna tänka dig att ersätta ♥

Annonser från BloggPartner

Kommentarer
Adelina

Vet inte vart han kommer ifrån, men det är vanligt att albaner kan turkiska och håller på turkiska lag, haha.



2011-05-13 @ 12:46:50


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!