BB

Gud vad mycket jag uppdaterar i bloggen idag. har faktiskt ingenting att göra, har inte ens klivit ut ur dörren idag. kan vara skönt det också ibland! jag kom i alla fall precis ut ifrån dushen. mamsen la sig i min säng efter att vi käkat och nu ser det ut som att hon somnat haha lyckat.

vill att BB ska börja och se vad som händer ikväll. även att jag nästan är säker på att sara kommer få lämna så vill jag kolla nu nu nu. denna veckan i BB har varit rolig jämfört med de tidigare veckorna (när alla tråkiga varit kvar). freeze har varit grymt kul, och jag har skrattat rejält.

nu för tiden är söndagarna roligast, haha för i veckorna är det bara tråkiga sara, toffeln martin & surgubben peter som snackar om onödiga tråkiga grejer. ingen skön stämning alls.

Martin är i alla fall i final då han vunnit tävlingar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!