BB

Hej på er. sitter och kollar på bb, eller nae. slog på kanalen några min innan 22 men har inte riktigt kollat än, det är så tråkigt utan gurkan så att jag inte ens vill ge det en chans. hör bara peters tråkiga röst konstant. gud vad jag hatar honom. nu är det upp till simon eller chrille att ta hem detta.

på söndag ska det bli grymt att se vem som är nominerad. Peter är redan falsk, men om peter eller någon annan röstar på chrille så är de FETT FALSKA. jag menar varför just chrille när det är ett spel? då kan dom lika gärna rösta ut någon annan. Chrille har aldrig varit elak eller något sånt. pajaser. (han är en hårt konkurent) men ge han en chans iaf..

funderar på om vi ska köra en frågestund, men tvekar på om ni vill ställa några.

update: läste gurkans frågor & svar på bigbrother.se och där kom det fram att han är 50 % turk & 50 alban % så nu vet jag, och ni som undrade! :)

Annonser från BloggPartner

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!