Barn

Hejsan, snälla hjälp mig !!!
Jag träffar en underbar kille nu, vi har alltid roligt tillsamans och vi tycker om att vara med varandra. han har en dotter på 3 år.. han är själv 22.
jag är 19.
Iaf så bryr jag mig inte om hans ex o sådant, det har jag stor förståeelse för, men vi snackar om att bygga upp ett förhållande, just nu bara träffas vi, men det kommer bli ett stort steg. hans dotter kommer ändå i första hand.. Tänk om hon inte gillar mig? har träffat henne 1 gång.. Blir jag en bonusmamma? Vad kommer hända.. jag är nervös faktiskt. hehe. tacksam för svar !
& jag tror du vet vem jag är :)


Hejhej söta du!
Just nu i skrivande stund kan jag inte sätta finger på vem du är, men du får jätte gärna höra av dig och berätta :)
Självklart kommer hans dotter i första hand. Jag förstår att du är nervös, jag hade varit minst lika nervös som dig. Men tänk inte så, eller försök att inte tänka så. Dessutom är det ett plus att hon faktiskt bara är 3 år gammal, yngre barn släpper in människor i sitt liv lättare än vad en 5-15 åring gör. Jag tror att man oroar sig mer än man behöver. Är nästan säker på att allt kommer gå som en dans på röda rosor, så tänk inte för mycket.  Man kan väl säga att du blir hennes bonusmamma ja, och senare om ni flyttar ihop osv blir du styvmor hihi :) Det kommer gå galant ska du se!

Kommentarer
ida

Tack för hjälpen



2011-05-05 @ 23:33:23


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!