Anonym: Vill inte du ha pojkvän?


SVAR: hej på dig du. jag är hellre i ett förhållande än att vara singel jo. MEN jag har inte tid för att springa och leta efter killar, eller jaga någon jag tycker om. det kommer bara ge mig huvudvärk och jag har inte råd med huvudvärk nu, jag har inte råd med att vara känslig nu. jag har mycket annat att tänka på. så som att betygen sätts den 8 juni, möten hit och dit ang. lägenheten, jag flyttar snart in. jag måste ta mitt ansvar och lägga min energi på nödvändigare grejor för tillfället. jag vet att det finns en person där ute, som har besvarat mig fullt ut MEN jag kan inte springa efter någon nu, tänker inte göra det heller. jag är 18 år snart.. har inte tid att jaga runt som ett barn. men han har mitt nummer, and he knows what to do. måste sätta skolan och lägenheten i första hand just nu! :)

Kommentarer
Anonym

känner exakt samma sak :/ vill osså ha en pojkvän men pallar nt leta efter den rätta :(



2011-05-22 @ 22:22:36
Anonym

känner exakt samma sak :/ vill osså ha en pojkvän men pallar nt leta efter den rätta :(



2011-05-22 @ 22:22:44
ida

jag kan inte säga det bättre! du e för bra tjejen!! plus att du e stolt turk, inte något illa menat men vissa tjejer som e halvsvenska (som jag känner) vågar inte ens stå för att dom är halv utländska så jävla tråkigt...



2011-05-23 @ 17:11:03


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!