vilken dröm.....

Jag somnade och jag har drömt världens äckligaste dröm.

Var på stan med min mamma, rätt som det är kommer ett häng män i 30-40 års åldern med såna stora pistoler, vet inte vad dom heter. föreställ er att det såg ut som i filmen The town. FETT ÄCKLIGT! de var uteliggare och skulle råna istanbul kebab, de sköt alla människor som var där, även min mamma. hon gick bort på min arm. ni fattar inte vilken obeskrivlig äcklig känsla det var..jag täckte mig med en platslåda med en kudde i. mitt ifrån ingenstans kom jag hem till bettan (vars barn vi brukar vara barnvakt åt), hon bodde tydligen i en lägenhet på ett tag i stan.. när jag kom in i lägenheten hade hon massor barn hemma, typ som ett dagis. hon verkade vara dagmamma. jag förklarade situationen för ungarna och när jag gick ut på balkongen såg jag en av männen sitta där. FICK PANIK.

bettan sa att allt var lugnt och att han ångrar sig, att han är vän med henne. 5 min senare kom han ut och skulle skära upp hennes mage, jag försökte skaka vett i bettan men hon var helt lost. sen vaknade jag av att jag vart rädd huhu :( hhaha sjuk dröm egentligen.

Kommentarer
Kimberly

HAHAHAHA SELMA! VILKEN JÄVLA DRÖM... Fick känslan i kroppen, hade bajsat på mig. Hatar såna drömmar! Haha stackare. Tur det bara var en dröm.



Hoppas det är bra med dig annars hjärtat!? Love u :*



Blogg: http://kimberlyl.blogg.se/
2011-03-16 @ 20:24:16
beckis

jag har hört att om man drömmer att ngn dör så lever dom längre :) puss :*



Blogg: http://coookguzel.blogg.se/
2011-03-17 @ 09:21:51


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!