Vår !

A: Jag känner inte dig, men när jag ser dig vet jag att det inte finns många som du. Var alltid dig själv, så kommer du långt.

SVAR: jag kände att jag var tvungen att svara på denna fina kommentaren. Du anar inte hur rörd jag blev när jag läste detta. Så otroligt fint av dig att skriva så om mig även fast du inte känner mig. Jag är verkligen tacksam över det. Jag ska alltid vara mig själv, alltid. HADE BÄST ♥


kommentaren ovan gjorde mig verkligen riktigt rörd. haha blir så glad!!!! okej, jag kanske borde berätta lite om min dag. mötte upp hanna och gick ut på en promenix, skit skönt i vårvädret. när vi var i vasaparken tänkte jag på rogga så hanna ringde upp honom, så mötte vi han & E, gick vidare hem till honom och drack kaffe. har saknat min lilla plutt faktiskt :)

efter några timmar där promenerade vi hem, rogga & T följde med, dom skulle till en kompis i närheten av där jag bor. så nu är jag hemma igen. har precis käkat. om en timme börjar big brother, roligt att få se vem som åker ut. tror faktiskt det blir katerina eller cilla.

har fått ytterligare två kärlekskommentarer. svarar på en imorgon och den andra i veckan. är fortfarande lika glad över att ni delar med er av era problem. ♥

sämsta kvalitén när man lägger ut bilden på bloggen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!