Vad gör jag?

Är inne på min andra kopp kaffe, tog mig två knäckisar också. Har inget vettigt för mig, har pratat lite med bästa buji på msn men nu gick han och la sig så jag är alldeles ensam. Han är en otroligt bra kille, en fin vän & hans flickvän ska vara glad över att ha honom :)

Så vad händer? inget speciellt. Ska ta och svara på en kärleksfråga nu tänkte jag, så om några min kommer den upp i ett nytt inlägg. Läst bloggar har jag redan gjort. Kollat big brother live har jag också, men det var några timmar sen nu. Ska gå in igen och kolla om de har vaknat till liv, för de flesta sov förut. Igår vid den här tiden bada de i bubbelpoolen haha. Grymt att man kan se dom LIVE.



Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!