VA GÖR VI? NU KÖR VI!

pratade lite med viccy i telefon nyss, avslutade precis samtalet. ikväll ska jag och hon ut på äventyr med rose & lite andra. jag ser verkligen fram emot det! denispenis har inte hört av sig om att dricka idag haha LÖGNARE! nu ska jag iaf ta och fräsha till mitt gråa ansikte lite, för kläderna är redan på. vet inte om jag ska köra på converse eller klackar ikväll. kul ska jag ha i alla fall. hade bäst så hörs vi imorgon :)

bjuder på en bild jag hitta i en av alla tusen mappar jag har !


Kommentarer
adem

merhaba

cok tatli cikmis resim cok cok tatli

gbg

[email protected]



Blogg: http://zeytinada.com
2011-03-27 @ 15:56:08


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!