Uppdaterar mer än någonsin mohahaha !

Jahopp, då har man dushat & känner sig fräsh. kollade på våra bästa år innan, gud vad spännande det är nu. vill ladda ner hela sässongen, har letat men hittar inget vettigt ställe & heller ingen hel ny sässong. någon som kan hjälpa mig med det? skulle lätt ligga inne en hel helg och kolla avsnitt efter avsnitt. har följt den serien så länge jag kan minnas (får tack mamma) ♥

nu kanske jag borde röja undan lite i mitt stökiga rum. sova är inte ett alternativ.. känns onödigt att sova bort hela dagen och så är det skola imorgon, så om jag däckar nu kommer jag inte kunna sova ikväll och då fungerar inte hjärnan imorgon. då jag förhoppningsvis ska göra ett matteprov. min hjärna måste vara fulladdad!! :)



Annonser från BloggPartner

Kommentarer
Stephanie

Vsg :D okej.... hoppas han klarar sig iaf, men hans karriär e ju mer än slut nu dessvärre... :(

Lycka till imorrn btw!! :)



Kram



Blogg: http://nattstad.se/Stephaniiee
2011-03-16 @ 09:02:42


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!