tråkigt

Vad i hela friden ska man hitta på today? roses telefon är  avstängd. väldigt skumt, hennes telefon är alltid ALLTID på. syrran hade redan dragit ner till stan så där rök den chansen. vad i helvete ska jag göra idag? inga ideér alls. tråkigt liv jarå.

pratar i alla fall med sannis på facebook och hon får mig på toppenhumör. stackarn tvättar idag, hon gick ner och satte på en tvätt, sen gick hon ner igen när den var klar men då ser hon att hon inte ens satt på maskinen HAHA så jobbigt asså. ii feeel uu sanna..

nae, nu ska jag försöka lista ut vart jag och den här dagen ska ta vägen. hör av mig senare

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!