TORSDAG

Hej på er mina kära syskon! Allt bra med er? här är allt lugnt, solen skiner vilket gör att humöret stiger upp en nivå, det blåser dock en hel del och det är inte skönt alls.. körde två timmar matte idag och det gick hur bra som helst. vi har en så grym mattelärare & vi har alltid kul på lektionerna. det gör att man vill gå dit även att man inte är kung i matte. våran mattelärare bosse är bäst helt enkelt haha. idag pratade vi om ormar, något som är långt bort ifrån matte. han berättade att han hade käkat orm i kina.. fett snuskigt ju haha. den sista kvarten skrattade vi bort, tappa koncentrationen helt men det var lugnt för bosse hähä. drog och käka och sen invänta att klockan skulle ticka halv 1, följde med viccy på ett möte som gick bra och nu är jag som sagt home again. ska strax ta mig en dush och sen vänta på att syrran ska ringa så att jag kan möta upp henne på stan & sen ska vi röra oss hem till henne.

ikväll blir det chilldricka & kanske någon film med lite folk. härligt kombination va? kan ju säga redan nu att jag tror att ingen kommer vara sugen på film senare hahahaha. nae om man skulle sätta punkt här och hoppa in i dushen. yees låter utmärkt. hörs! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!