TORSDAG

Ny dag & nya tag. sorry för den usla uppdateringen men jag hade faktiskt varken tid eller lust igår.

syrran kom i alla fall hit och tog en kaffe & jag fick min efterlängtade kebab (sanna smsade mig faktiskt och var ledsen och ville också ha istanbul kebab HAHA). vi satt i köket och snackade skit, målade naglarna & sen kom Levent & hans pappa och hämtade oss och så åkte vi till hagebycentrum & handla lite och sen vidare hem till levent.

var där fram till halv 8 & sen tog jag spånkan till viccy & sov där. haha viccy hade värsta dampet när jag kom dit, vi skrattade åt allt möjligt. kollade på efterlyst & big brother gjorde vi också.  och sen någon film senare på natten. efter det slocknade vi, eller hon somnade innan mig jävla unge.

idag vaknade vi runt halv 9 men snozade fram till 8.50 & sen hoppade vi upp snabbare än blixten för att hinna med halv 10 vagnen mot skolan. i skolan  pluggade vi på som bara den & fick massor beröm HÄHÄ troooor ni fan.. Hahahahaha

och nu, ja nu sitter jag här. fast innan jag satt här var jag & viccan på stan en snabbis. nu ska jag vandra ut i köket & göra mig en toast & dricka en kopp kaffe. efter det ska jag nog vila någon timme för att orka med övriga dagen. puss och kram skumbanan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!