Tack för ikväll mina gulletussar.

Hej på er söta vänner!
Jag kom precis innanför dörren. Jag, Viccy & Levent spelade "galen panna" fett roligt! jag förlorade dock men det är smällar man får ta när man är med i leken hahaha. Suzan orkade inte vara med för hon hade ont i huvudet och magen stackars.. Viccy fortsatte med spårvagnen hem nu, så här sitter jag helt ensam i mitt rum. Vet ni? Tugay trotsar som fan, han har börjat bli könsmogen så han får för sig att han är störst bäst och vackrast och vill bestämma över alla. Nu gäller det att sätta honom på plats!! Fick ett samtal av mina söta grabbar och de frågade om jag ville följa med till löfstad slott, så jag antar att vi ska åka dit senare ikväll. De kollar på fotbollsmatch nu.. nördar.

Hör av mig senare! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!