svar

Du som kommenterade om förhållande på facebook, det är bara kul när andra lägger sig i och skriver ner sin åsikt. Jag gillar sånt :) du har rätt att det inte är hela världen. Men jag tycker att tjejen inte ska tro att han skäms över henne och det är väldigt skumt att han inte vill skriva ut det eftersom att facebook relationer är otroligt vanligt nuförtiden. Jag är säker på att tjejen som skrev vill kunna skriva ut att hon är kär i honom, vilket inte går nu med tanke på att han tycker att hon är omogen. Jag ser inget omoget med att skriva ut sånt.. Det har blivit vanligt. Tack för din åsikt hade bäst :)

Kommentarer
Adelina

Hej sötis.

Det är jag som är hon som skrev det där, så nu vet du vem jag är haha. Ville inte skriva mitt namn så det syns på ett helt inlägg för jag vet hur vissa kan vara, överdriva saker jag skrivit och ge mig vidriga rykten. Tack för svaret iaf Selma. <3



Blogg: http://adelinaadelina.blogg.se/
2011-03-12 @ 17:56:44


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!