SVAR PÅ KOMMENTAR - HÅR

anonym: Hej kan du bara säga hur ja ska göra med mitt hår nu när du har färgat . jag har svart hår henna färgad , färgade henna färg för 5 månader sen och nu så har ja provat att färga och slingra men de blir bara där upp och där nere blir det ingen skillnad alls . har du tips , nu har ja lite slingor där uppe men där nere så är de fortf svart

svar: hej på dig! jag kan bara säga vad jag gjorde, för jag är ingen expert på hår haha. men min kusin hade nästan svart hår, och hennes mamma hade SVART hår och de färgade med samma slingor som mig, och de fick resultat. inte lika ljust som mig (jag hade mörkbrunt innan), men nästan. vill du ha ljusare hår så är det bara att köpa flera paket blonda slingor och göra i omgångar. det är dock blekningsmedel och det sliter på håret, men det finns produkter som återfuktar och bygger upp håret igen sen.

det finns olika ljusa blonda färger men jag använder mig av den här nedan
+ att solen kommer bleka en hel del sen.
hoppas du blir nöjd! ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!