stan - klippning - tandis

Nu är jag hemkommen ifrån tandis. rose var alldeles hyper innan hon satte sig i den där stolen, och nu är hon helt nere HAHA. stackars flicka. de drog ut en tand. men det gick bra, hon skrek inte och var inte psykopat denna gången. innan det var jag med hanna på stan, hon klippte sig. FETT KORT. men det blev ändå snyggt, och det var behövligt hennes hår var jätte slitet efter blekningen/plattången. testade ett par grymma byxor inne på stadium också. de ska bli mina! jaja, sitter här och lyssnar på musik och väntar på att mamma ska laga mat, fett hungrig!

idag har jag ingen aning om vad som händer, är ju ledig imorgon hähä skönt. får se helt enkelt. MWAH



speciella, diggar de som fan!


Kommentarer
Anonym

Hej kan du bara säga hur ja ska göra med mitt hår nu när du har färgat . jag har svart hår henna färgad , färgade henna färg för 5 månader sen och nu så har ja provat att färga och slingra men de blir bara där upp och där nere blir det ingen skillnad alls . har du tips , nu har ja lite slingor där uppe men där nere så är de fortf svart



2011-03-01 @ 22:11:50


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!