spela hårt, ta chanser, ge allt och ha ingen ånger!

Han lämnade en tv-studio i istanbul, så åkte en beväpnadbil förbi(om jag förstått rätt) och sköt honom. det sägs att han fått en kula rakt igenom huvudet och han behandlas nu på sjukhus. Om han överlever kommer han troligtvis bli handikappad.. (hjärnskadad) det är så sorgligt. Jag hoppas verkligen att han klarar sig. Han är kung. Han är bäst.

Ber för dig Ibo!




nu till något roligare. jag har kommit underfund med att jag inte ska göra bloggpauser så fort jag mår dåligt. Ingen ska få komma i min väg. allt som har hänt, har hänt av en anledning. Gud kanske gav mig ett tecken på att du inte är en bra människa att ha i sin närhet. Trodde aldrig någonsin att jag skulle säga detta om dig, men jag vill aldrig mer veta av dig. jag hatar dig. du äcklar mig.

jallafall, iförrigår drog jag till en vän och umgicks där tills gunneliboock skjutsade hem mig runt 02 tiden. annars har jag bara varit hemma och bråkat med mina tankar. pratat en hel del med Harisee också. en otroligt fin kille. Tjejerna kommer dö för honom när han blir äldre, för han vet hur man behandlar de rätt :)

nu pratar jag lite med vickan på msn, annars händer inte mycket mer. ska ta mig en kaffe nu och sen hoppa in i en dush. vid 10 börjar big brother. haha på tal om big brother: jag var nyss inne och kollade och nu är det sjukhusvecka i bb och de går runt med olika makapärer på kroppen. nicky har gips runt hela huvudet och dropp i fingrarna. HAHA. fett roligt ju. Annie & Patrik har dragit till med en flört. det börjar bli kul att kolla på.


nu till en mindre rolig sak.
Igår var det fyra månader sen du lämnade våran jord. fyra månader sen jag satt i den där bilen och fick reda på att du tagit ditt sista andetag. 4 månader och 1 dag sen jag träffade dig, skrattade med dig och hade roligt. Vi allihopa saknar dig och tänker på dig. Du kommer alltid leva vidare i våra hjärtan. Puss på dig ängel.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!