spådd med kort

Häromdagen spådde roses mamma mig med kort. hon har gjort det förr också, och även då har allt stämt in, saker och ting har inträffat efter att hon spått mig och allt sånt där (behöver inte gå in på vad). yallafall hon spådde mig häromdagen och ALLT hon sa stämde.

jag kan väl berätta lite smått. hon sa att jag har varit ledsen vilket ni också läst på bloggen, hon sa att jag siktar högre nu och skiter i det förflutna vilket är sant, hon sa att det finns en tjej som gjort mig illa vilket är sant, och sen lite grejor som jag inte vill ta upp här. sen sa hon att det finns en kille i mitt liv, i mitt framtida liv som jag tänker mycket på och ALLT stämmer. detta var ju förstårs inte det enda hon sa men jag vill inte ta upp allt !

jag älskar rosis mamma hon är bäst !


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!