SOOOOO FUCKING GOOD !

hahahahahahaha, ni förstår inte hur glad jag är. mamma ringde mig när jag var på stan och gav mig ett klockrent besked, ett så bra besked att jag ställde mig och dansa mitt på stan. kan ju bara säga: IN YOUR FACE! :)

hahahahahaha. yallafall, dagen började med att vi vaknade, drog till skolan och efter det mötte vi upp syrran och mamma på stan. syrran bjöd på mc MMH.. så kollade vi runt lite. sen gick mamma hem, och efter ett tag ringde hon som sagt upp mig. jag är helt hyper :D

nej nu ska jag fixa iordning mig lite och röra mig till mina albanska prinsessor linda & rreze. HAHA kommer sprida lycka och glädje hela denna dagen. bästaste. hörs senare!! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!