SÖNDAG

God morgon! jag har vaknat sen klockan 12.00, i hopp om att min bror skulle ringa. vid 1 ringde min brors tjej och sa att han skulle ringa. sen skickade hon ett sms och sa att han ringer vid halv 2-2. måste ha blivit något fel, men han ringer säkert ikväll. love my brother ♥ man kan räkna DAGAR nu :)

jag somnade 5 imorse, men har sovit OTROLIGT skönt hela tiden. idag är det söndag vilket betyder skola imorgon, har ingen ångest över det faktiskt - bara gå dit och göra sin grej och sen gå hem igen. jag ska komma in på omvårdnadsprogrammet efter sommaren! så enkelt är det :)

det har hänt lite saker dessa dagarna som varit. det är både bra och dåliga nyheter enligt mitt tycke. jag kanske kommer att få lägenhet längre fram, vill inte prata för mycket om det ännu, eftersom att det inte är SPIKAT än. men det ska bli skönt att ha sitt egna lilla place, kommer bli grymt! :)

sen det här med min systers boy, har vi tur så går allt igenom och då kan jag börja jobba i hans lilla café. när en dörr stängs, öppnas tusen andra. har ni hört det förr? så himla sant!


sam: var kan man se respris av våra bästa år ?
SVAR: repris av våra bästa år kan du se på TV 8 kl: 07.00 på vardagar, PUSS!

Kommentarer
Anonym

hej selma , du är sjukt söt o jag älskar ditt hår o din kläd stil (a) ..

men jag har ett stort problem , ja var tsm med en kille i 9 månader , vi bråka ganska mycke men när vi väl hadde bråkat så blev det jävligt dåligt för bådda o han ringde mig direkt o sa förlåt o sånt .. men sen för 2 veckor sen så bråka vi om att varför jag inte gick med han på en fest i navestad o jag gick inte för jag skulle fira en nära vän till mig som han abslout inte gillar .. Han blev jävligt sur o var "kall" mott mig hela den dagen o nästa dag så blev det sådär o han sa vid eftermiddags " älskar dig mest min prinsessa, du är mitt allt ! " o samma natt sa han det är bättre om vi bara är vänner .. jag har varit i deprition sen dess och dagen efter blev han tsm me en annan tjej , han vill bara vara vänner ( bra vänner) men varje gång han snackar emd mig eller smsar så blir jag glad men mår bara dåligare , vet inte hur ja ska göra , älskar värkligen han .! och hon som han är tsm med vill jag bara slå sönder , varje gång jag ser henne ger hon mig ett hånfult leendé men försöker hålla ilskan inne men i lördags höl jag på o slå henne men mina vänner stoppa mig .

ge mig nåt bra råd eller bara nåt vill inte glömma han vill ha tillbacka han men INGEN av mina vänner vill det de säger att jag förtjänar någon mycke bättre ..

sjukt snällt om du kundde hjälpa mig , kramar :/<3



2011-03-06 @ 16:01:59


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!